neděle 13. března 2011

Aktuality


ano, jsem zde už třetí týden a stále jsem neviděl čůrajícího chlapečka. Jen pár chlápků v naší ulici a čůrající holčičku, protože její socha je hned naproti Deliriu. Jo, když už jsme u toho piva, tak ujde Ďábel (čti Duvell), Leffe, ale stejně nejlepší je Kwak....protože i po pátém Kwaku jste schopni si objednat další bez starostí o Vaši správnou výslovnost :)

Pro moravské vlastence mám dobrou zprávu: slivovice vyhrála v souboji proti francouzskému absintu a litevskému.....čemusi. Druhé místo zůstalo pro indispozici zkušebních komisařů neobsazeno.

Bylo aspoň ve zprávách, že před českou ambasádou se našla minulý týden mrtvola???

Místní dealeři jsou pěkní syčáci. Jen co vyjdete ze dveří, tak na Vás začnou dělat sss sss, sss sss a různé obličeje k tomu. Pravda, nevím nakolik se na tom podílí můj šatník (roztrhané rifle a černá kožená bunda ze sekáče), který docela zapadá do zdejší pouliční uniformity mužské části populace.

V průběhu příštího týdne má spolubydlící jménem Dolores natáčet svůj studentský projekt krátkého filmu. Jsem poctěn, že mi byla nabídnuta role - mám hrát jednoho z mladých a perspektivních narkomanů, kteří zapříčiní kariérní pád svého spolubydlícího.

2 komentáře:

Nikola řekl(a)...

Tos na ten blog vlítnul dobře, právě jsi překonal počet našich příspěvků za celý semestr:D Díky, jen tak dál, úplně to na mě dýchá, skoro se mi vybavuje i ten pokojový odér a dilema jestli dýchat nebo spát:D Doufám, že jsi s pokojem zdědil i něco z mého odkazu - obraz se sýkorkou z blešáku (humanizující prvek, s velkou pravděpodobností kradený) a dvě modré palety místo postele:)

Oleg řekl(a)...

:))) nz a o tom dilematu mi radeji nemluv ...navic zacinam uvazovat o porizeni spuntu do usi, i kdyz nejsem prave jejich fanousek :)

Palety jsou na chodbe (ja spim na regulerni posteli a pod ni mam dokonce zalozni matraci pro navstevy :) jen obraz tu jaksi neni :( pouze plakaty od byvaleho najemnika - ten pry hluk resil tak, ze byl v kuse zkoureny :)