neděle 13. března 2011

Horečka muzejní noci!


je název ušlechtilé kulturní akce nabízející za jednotné vstupné 12ti EUR (stále dlužím mému francouzskému příteli Gregorymu pivo za volňásek :) možnost návštěvy celkem 19 muzeí během jediné noci navíc prošpikované kulturními akcemi a vystoupeními. To vše propojeno autobusy, které zajišťují kyvadlovou dopravu a k tomu značnou kompresi přepravovaných pasažérů. Stručně: na akci jsem vyrazil v doprovodu jednoho francouzského (ano, byl to Gregory :) a kupy bulharských známých. Muzeí jsme stihli....tři. První nevím jak se jmenovalo, ale bylo to tam docela hezký, zvláště se mi líbilo dílo současného belgického malíře, který ale nevím jak se jmenuje :) Ju, navíc prováděl spolubydlící. Druhá zastávka byla v podzemí.....budovy co není daleko od toho místa co nevím jak se jmenuje, ale taky dobry. Třetí byla v "dinosauřím" muzeu, kde jsme zhledli několikero dětsky-tanečních vystoupení....baletky všechny sice pod zákonem (některý teda těsně) ale obdivuhodně ohebné. Na to jsme s Bulhary zamířili do centra protože už bylo hodně po půlnoci. Tam kolečko po hospodách, bulharské vtipy....však to znáte :) Na domeček jsem se dostal kolem čtvrté ráno s tím, že tam byl až podezřelý klid. To že spolubydlící nespí jsem zjistil cca deset minut po mém příchodu kdy se nejprve ozvalo zaťukání, pak se otevřely dveře a sousedův hlas mi oznámil: vem pivo a pojď dolů, přivedly jsme nějaký ženský ;) ...tak jsem nakonec zjistil že spát se dá docela dobře i na gauči v obýváku.

Žádné komentáře: