neděle 13. března 2011

Tak Jette nebo Etterbeek?


Už mám i první zážitky ze školy :-P Potom co se mi podařilo najít kampus na Jette, jsem byl na sekretariátu fakulty pochválen paní úřednicí s tím že ne všem zahraničním studentům se to povede napoprvé. Na katedře HUMEKO se mi ale podařilo zastihnout jediného doktoranda (pravda, byl pátek odpoledne :) a ten mi sdělil, že katedra se vlastně stěhuje do Etterbeeku a že mám jít tam a že mi domluví s Petrou (van De Borre) schůzku. S vyplazeným jazykem jsem k ni dorazil abych se dověděl, že mi za patnáct minut začíná první hodina, jinak že mám ale problém, protože nejsou předměty (pár mi jich z learning cosi vypadlo), pokud tedy neholduji biologii případně chemii :) Oproti evelinině popisu Jette je Etterbeek.....stenej panelákov, jen tam mají hospodu takže se to dá přežít :) Jinak ale naprostá kafkárna: hledáte-li místnost 7F419a, vězte že do ní nevede cesta přes zavřené dveře 7F419, ale oklikou přes čtyři další místnosti s vchodem pomalu v jiné budově :) Jo, někomu by tam možná mohla chybět stomatologická péče :-P


Problém s kredity nakonec vyřešen tak, že jsem si našel něco jako Energy, Transport and Industry jen za dvojnásobek kreditů. Co se samotné katedry týče, tak ta se bude v budoucnu nejspíš slučovat s fakultou biologickou. Jako unikátní mezioborový projekt s mezinárodní účastí tedy bohužel zaniká...

Žádné komentáře: